MS Superkart
Podvozek MS SUPERKART je určen a speciálně vyvinut pro kategorii Superkart, což je nejrychlejší třída, se kterou se ve světě kartingu můžeme setkat. Motokáry Superkart připomínají vzhledem spíše menší formule, dosahují rychlosti přes 200km/hod a jsou právem nazývány „královskou“ motokárovou kategorií.
Maximální výkon dvouválcového dvoutaktního motoru o obsahu 250ccm, který je používán v Divizi 1, je Cca. 100 koní při 13.700 otáčkách za minutu. Rám MS Superkart je vyroben z vysoce kvalitních ocelových chrom-molybdenových trubek o průměru 30 nebo 32 mm.
MS Superkart
Podvozek MS SUPERKART je určen a speciálně vyvinut pro kategorii Superkart, což je nejrychlejší třída, se kterou se ve světě kartingu můžeme setkat. Motokáry Superkart připomínají vzhledem spíše menší formule, dosahují rychlosti přes 200km/hod a jsou právem nazývány „královskou“ motokárovou kategorií.
Maximální výkon dvouválcového dvoutaktního motoru o obsahu 250ccm, který je používán v Divizi 1, je Cca. 100 koní při 13.700 otáčkách za minutu. Rám MS Superkart je vyroben z vysoce kvalitních ocelových chrom-molybdenových trubek o průměru 30 nebo 32 mm.
Rám:
25CrMo4 Ø 30 mm nebo Ø 32 mm
Rozvor:
1125 mm
Zadní osa:
Ø 40 x 3 x 1000 mm
Ø 40 x 4 x 1000 mm
Nejnovější verze rámu s rozvorem kol 1125 mm má upravenou geometrii v přední části a také nový typ držáků domečků ložisek zadní osy. Ocelové závěsy předních kol jsou uloženy na třech ramenech, která jsou spojena s rámem kulovými kloubovými hlavicemi, pomocí nichž se seřizuje geometrie přední osy.
Hydraulické čtyřpístkové brzdy MS KART s dvojím nastavováním vůle mezi brzdovými destičkami zajišťují spolu s brzdovým kotoučem s vnitřním chlazením, vyrobeným ze speciální litiny, mimořádný brzdný účinek. Pomocí dálkového ovládání umístěného na volantu má jezdec během jízdy možnost měnit rozložení účinnosti brzd na přední a zadní osu. Před sloupkem řízení pod nohami jezdce je umístěna hliníková palivová nádrž o objemu 17 litrů, která je připevněna ke carbon-kevlarové podlaze.
Nejnovější model karoserie byl vyvinut v aerodynamickém tunelu a dle požadavků zákazníka se vyrábí z laminátu či carbonu. Přední spojler (tzv. „špička“) je konstruován tak, aby co nejlépe rozváděl vzduch v přední části motokáry. Je výškově nastavitelný, což umožňuje měnit přítlak na přední osu. Přítlak na zadní osu se reguluje pomocí zadního křídla, které se skládá celkem z jedenácti karbonových nebo laminátových částí a jehož dominantu tvoří aerodynamický horní díl. V levém bočním panelu je uložen jeden ze dvou hliníkových chladičů, druhý „přídavný“ chladič se nachází mezi svislými plochami zadního křídla.
Speciální carbon-kevlarová sedačka zaručuje jezdci naprosto pevný posez, její nedílnou součástí je i hliníková opěrka hlavy. Boční přetížení u Superkartů se pohybuje na hranici 3G. Jezdec musí v sedačce pevně držet a zároveň mít dostatečné pohodlí. Sedačky vyrábíme ve dvou různých velikostech: L a XL. Standardně se podvozek Superkart dodává s brzdovým a plynovým pedálem a páčkou spojky na volantu. Nabízíme však také model se 3 pedály pro plyn, brzdu a spojku.
Základní výbava:
- hydraulické čtyřpístkové brzdy MS KART s dvojím nastavováním vůle brzdových destiček
– samostavitelný systém nastavení, který je zajišťován pryžovými kroužky pístků brzd
– mechanické nastavování vůle jednotlivé brzdové destičky pomocí středového samosvorného šroubu. Tento mechanický systém zvyšuje bezpečnost provozu a brání samovolnému posunu brzdové destičky zpět a tím i zvětšení vůle mezi brzdovou destičkou a brzdovým kotoučem. - brzdové kotouče vyrobené ze speciální litiny
- seřizování účinnosti brzd na přední a zadní osu
- nastavitelná geometrie přední osy: nastavitelná vnitřní i zadní těhlice předního závěsu. Přední závěs umožňuje také výškové nastavení přední nápravy pomocí spodního rejdového čepu se závitem. Nastavování je plynulé v rozmezí 15 mm
- nastavitelná výška rámu vpředu i vzadu
- nastavitelný přítlak předního spojleru (umožňuje rychlé nastavení pomocí speciálního klíče)
- nastavitelný přítlak zadního křídla
- hliníkový chladič v levém bočním panelu + zadní přídavný chladič
- hliníková palivová nádrž 17 l
- hliníkové 6 palcové disky
- kožený volant s logem MS KART
- carbon-kevlarová sedačka s hliníkovou opěrkou hlavy
- carbon-kevlarová podlaha
- laminátová karoserie
.
Doplňková výbava:
- carbonová karoserie
- hliníkové 6 palcové disky Edwards
- dálkové ovládání regulace brzd z místa jezdce
- tlumič záběru pro řetězové kolo zadní osy
- rychloupínací náboj volantu
- sedačka se speciálními oky, pro vyprošťování jezdce se sedadlem, při havárii
- zadní světlo do mlhy
- pumpa spojky
.
Tip:
Uložení volantu pomocí bajonetové spojky v souladu s nejnovějšími bezpečnostními předpisy CIK-FIA umožňuje rychlé sejmutí volantu a také pohodlnější nastupování a vystupování jezdce z motokáry.
Rovněž laminátový či carbonový přední štít před volantem (tzv. bublinu) lze díky jednoduchému zajištění pomocí závlaček velmi rychle demontovat.
Jako zvláštní příslušenství je možné objednat i sadu specielních držáků, které se připevní na sedačku a v případě nehody slouží k ukotvení lan záchranářů a vyjmutí pilota z motokáry.
Detailní pohled:
Chcete se ohledně tohoto produktu na něco zeptat?
Zajímají vás bližší podrobnosti?