MS Superkart

Podvozek MS SUPERKART je určen a speciálně vyvinut pro kategorii Superkart, což je nejrychlejší třída, se kterou se ve světě kartingu můžeme setkat. Motokáry Superkart připomínají vzhledem spíše menší formule, dosahují rychlosti přes 200km/hod a jsou právem nazývány „královskou“ motokárovou kategorií.

Maximální výkon dvouválcového dvoutaktního motoru o obsahu 250ccm, který je používán v Divizi 1, je Cca. 100 koní při 13.700 otáčkách za minutu. Rám MS Superkart je vyroben z vysoce kvalitních ocelových chrom-molybdenových trubek o průměru 30 nebo 32 mm.

MS Superkart

Podvozek MS SUPERKART je určen a speciálně vyvinut pro kategorii Superkart, což je nejrychlejší třída, se kterou se ve světě kartingu můžeme setkat. Motokáry Superkart připomínají vzhledem spíše menší formule, dosahují rychlosti přes 200km/hod a jsou právem nazývány „královskou“ motokárovou kategorií.

Maximální výkon dvouválcového dvoutaktního motoru o obsahu 250ccm, který je používán v Divizi 1, je Cca. 100 koní při 13.700 otáčkách za minutu. Rám MS Superkart je vyroben z vysoce kvalitních ocelových chrom-molybdenových trubek o průměru 30 nebo 32 mm.

Rám:

25CrMo4 Ø 30 mm nebo Ø 32 mm

Rozvor:

1125 mm

Zadní osa:

Ø 40 x 3 x 1000 mm 
Ø 40 x 4 x 1000 mm

Nejnovější verze rámu s rozvorem kol 1125 mm má upravenou geometrii v přední části a také nový typ držáků domečků ložisek zadní osy. Ocelové závěsy předních kol jsou uloženy na třech ramenech, která jsou spojena s rámem kulovými kloubovými hlavicemi, pomocí nichž se seřizuje geometrie přední osy.

Hydraulické čtyřpístkové brzdy MS KART s dvojím nastavováním vůle mezi brzdovými destičkami zajišťují spolu s brzdovým kotoučem s vnitřním chlazením, vyrobeným ze speciální litiny, mimořádný brzdný účinek. Pomocí dálkového ovládání umístěného na volantu má jezdec během jízdy možnost měnit rozložení účinnosti brzd na přední a zadní osu. Před sloupkem řízení pod nohami jezdce je umístěna hliníková palivová nádrž o objemu 17 litrů, která je připevněna ke carbon-kevlarové podlaze. 

Nejnovější model karoserie byl vyvinut v aerodynamickém tunelu a dle požadavků zákazníka se vyrábí z laminátu či carbonu. Přední spojler (tzv. „špička“) je konstruován tak, aby co nejlépe rozváděl vzduch v přední části motokáry. Je výškově nastavitelný, což umožňuje měnit přítlak na přední osu. Přítlak na zadní osu se reguluje pomocí zadního křídla, které se skládá celkem z jedenácti karbonových nebo laminátových částí a jehož dominantu tvoří aerodynamický horní díl. V levém bočním panelu je uložen jeden ze dvou hliníkových chladičů, druhý „přídavný“ chladič se nachází mezi svislými plochami zadního křídla. 

Speciální carbon-kevlarová sedačka zaručuje jezdci naprosto pevný posez, její nedílnou součástí je i hliníková opěrka hlavy. Boční přetížení u Superkartů se pohybuje na hranici 3G. Jezdec musí v sedačce pevně držet a zároveň mít dostatečné pohodlí. Sedačky vyrábíme ve dvou různých velikostech: L a XL. Standardně se podvozek Superkart dodává s brzdovým a plynovým pedálem a páčkou spojky na volantu. Nabízíme však také model se 3 pedály pro plyn, brzdu a spojku.

Základní výbava:

  • hydraulické čtyřpístkové brzdy MS KART s dvojím nastavováním vůle brzdových destiček
    – samostavitelný systém nastavení, který je zajišťován pryžovými kroužky pístků brzd
    – mechanické nastavování vůle jednotlivé brzdové destičky pomocí středového samosvorného šroubu. Tento mechanický systém zvyšuje bezpečnost provozu a brání samovolnému posunu brzdové destičky zpět a tím i zvětšení vůle mezi brzdovou destičkou a brzdovým kotoučem.
  • brzdové kotouče vyrobené ze speciální litiny
  • seřizování účinnosti brzd na přední a zadní osu
  • nastavitelná geometrie přední osy: nastavitelná vnitřní i zadní těhlice předního závěsu. Přední závěs umožňuje také výškové nastavení přední nápravy pomocí spodního rejdového čepu se závitem. Nastavování je plynulé v rozmezí 15 mm
  • nastavitelná výška rámu vpředu i vzadu
  • nastavitelný přítlak předního spojleru (umožňuje rychlé nastavení pomocí speciálního klíče)
  • nastavitelný přítlak zadního křídla
  • hliníkový chladič v levém bočním panelu + zadní přídavný chladič
  • hliníková palivová nádrž 17 l
  • hliníkové 6 palcové disky
  • kožený volant s logem MS KART
  • carbon-kevlarová sedačka s hliníkovou opěrkou hlavy
  • carbon-kevlarová podlaha
  • laminátová karoserie

.

Doplňková výbava:

  • carbonová karoserie
  • hliníkové 6 palcové disky Edwards
  • dálkové ovládání regulace brzd z místa jezdce
  • tlumič záběru pro řetězové kolo zadní osy
  • rychloupínací náboj volantu
  • sedačka se speciálními oky, pro vyprošťování jezdce se sedadlem, při havárii
  • zadní světlo do mlhy
  • pumpa spojky

.

Tip:

Uložení volantu pomocí bajonetové spojky v souladu s nejnovějšími bezpečnostními předpisy CIK-FIA umožňuje rychlé sejmutí volantu a také pohodlnější nastupování a vystupování jezdce z motokáry.

Rovněž laminátový či carbonový přední štít před volantem (tzv. bublinu) lze díky jednoduchému zajištění pomocí závlaček velmi rychle demontovat.

Jako zvláštní příslušenství je možné objednat i sadu specielních držáků, které se připevní na sedačku a v případě nehody slouží k ukotvení lan záchranářů a vyjmutí pilota z motokáry.

Detailní pohled:

Chcete se ohledně tohoto produktu na něco zeptat?

Zajímají vás bližší podrobnosti?